Log In
Log In
Log in

I forgot my password

Latest topics
» Missing PZ :(
Wed Oct 01, 2014 11:37 am by Koga

» Some Z Tactics Screenshots
Tue Jul 08, 2014 11:54 am by Koga

» Double battle bug
Sat Jul 05, 2014 1:58 am by YamaXenuz

» Rollout while asleep bug
Mon Jun 30, 2014 5:17 am by harzar

» PZ Pwipe
Sat Jun 28, 2014 4:12 am by Indigo

» An Extra field added to the Profile.
Sat May 31, 2014 7:03 pm by Tammer

» RPG Module
Tue May 27, 2014 5:19 am by Tammer

» Z Tactics: First Look
Tue May 27, 2014 1:53 am by Ishuri

» Zetes Crap
Fri May 23, 2014 12:18 am by Zete

» Mute/Unmute Button
Sun May 18, 2014 10:54 am by Saitoshi

» Once upon a time... ZT.
Sat May 17, 2014 8:24 pm by Zete

» The 1st Official Monotype Gym Battling Tournament in PZ Community (Pokemon Showdown Simulator)
Sat May 17, 2014 4:29 am by Koga

» Magic Guard
Wed May 14, 2014 1:12 pm by Kentaro

» Body Slam affecting ghost type Pokemon
Wed May 14, 2014 1:04 pm by Kentaro

» Paralysis side-effect from Thunder Fang affecting ground type Pokemon
Wed May 14, 2014 12:48 pm by Kentaro


Fair to Say at this point552

Fair to Say at this point

 ::  :: 

Page 1 of 10 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

View previous topic View next topic Go down

Fair to Say at this point

Post by Npchunter on Sun Dec 01, 2013 6:42 am

Probs not coming up today, seeing as it's around 10 where Zete lives.
Theres always tomorrow tho, here's to hoping and silver linings n all that.

Npchunter

Posts: 402
Points: 984
Reputation: 0
Join date: 2013-07-12
Location: In the caves, hunting his birth right

View user profile

Back to top Go down

Re: Fair to Say at this point

Post by Koga on Sun Dec 01, 2013 6:58 am

Might be up a week before Christmas from the looks of it xD

Koga

Posts: 334
Points: 811
Reputation: 5
Join date: 2013-08-15
Age: 21
Location: Sea

View user profile

Back to top Go down

Re: Fair to Say at this point

Post by Koga on Sun Dec 01, 2013 6:58 am

Or my B dAY >=D I hope lol

Koga

Posts: 334
Points: 811
Reputation: 5
Join date: 2013-08-15
Age: 21
Location: Sea

View user profile

Back to top Go down

Re: Fair to Say at this point

Post by Saitoshi on Mon Dec 02, 2013 2:49 am

An unusual amount of lurkers on today... (course one of 'em is me, just before i logged in, lmao)



Can't help but wonder if one of those lurkers is Zete or something, makes me think PZ is gonna resurface tonight, who knows...

Saitoshi
VIP
VIP

Posts: 115
Points: 764
Reputation: 6
Join date: 2013-07-03

Z Gaming Names
Pokemon Z Pokemon(s):
Pokemon Z Pokemon(s)NameLevelPokemon
Pokemon 1Saitoshi46Metagross
Pokemon 2Nonentity60Mewtwo
Pokemon 3Sàitoshi60Sceptile

Z Tactic Character(s):
Z Tactic Character(s)NameLevelClass
Character 1
Character 2
Character 3

View user profile

Back to top Go down

Re: Fair to Say at this point

Post by Npchunter on Mon Dec 02, 2013 3:26 am

Course there are always lurkers watching the forums, such as me, but it would be interesting to find out that Zete's been lurking lately o.O

Npchunter

Posts: 402
Points: 984
Reputation: 0
Join date: 2013-07-12
Location: In the caves, hunting his birth right

View user profile

Back to top Go down

Re: Fair to Say at this point

Post by Koga on Mon Dec 02, 2013 3:42 am

Guilty >=( I've been lurking lol XD watching and waiting for Zete's post saying the game is up lol

Koga

Posts: 334
Points: 811
Reputation: 5
Join date: 2013-08-15
Age: 21
Location: Sea

View user profile

Back to top Go down

Re: Fair to Say at this point

Post by Npchunter on Tue Dec 03, 2013 8:20 am

o.O high aspirations there Koga, you'd almost have to no life dojo as much as i did to get shuckle n what not..... 
-sigh- so many hours spent, i'd be so pissed if we changed hosts.... anyone else think setting up with the host might be the delay? Or is it Ken being a little lazy lol

Npchunter

Posts: 402
Points: 984
Reputation: 0
Join date: 2013-07-12
Location: In the caves, hunting his birth right

View user profile

Back to top Go down

Re: Fair to Say at this point

Post by Saitoshi on Tue Dec 03, 2013 8:30 am

You'd be pissed if we changed hosts? Can't see a reason to be pissed, if its because you don't want a wipe, they could just carry the save files over (even though I do want a wipe, lol).

If anything, I'd just be displeased if we got a new host who for whatever reason can only host half days e.t.c.

Like sure, I'm only going to be able to play on a norm from 6/7PM to 11PM on weekdays, but I'd still like a host who is capable of hosting 24/7 with minimal issues and what not.

Saitoshi
VIP
VIP

Posts: 115
Points: 764
Reputation: 6
Join date: 2013-07-03

Z Gaming Names
Pokemon Z Pokemon(s):
Pokemon Z Pokemon(s)NameLevelPokemon
Pokemon 1Saitoshi46Metagross
Pokemon 2Nonentity60Mewtwo
Pokemon 3Sàitoshi60Sceptile

Z Tactic Character(s):
Z Tactic Character(s)NameLevelClass
Character 1
Character 2
Character 3

View user profile

Back to top Go down

Re: Fair to Say at this point

Post by Koga on Tue Dec 03, 2013 10:32 am

O_O If a host is needed i can host as you guys know Im on all day XD lmao

Koga

Posts: 334
Points: 811
Reputation: 5
Join date: 2013-08-15
Age: 21
Location: Sea

View user profile

Back to top Go down

Re: Fair to Say at this point

Post by Npchunter on Tue Dec 03, 2013 11:03 am

Lol, nah, o.O I just dont see yall as having pc's rigged for hosting. I thought Zete was using a dedicated host :V

Npchunter

Posts: 402
Points: 984
Reputation: 0
Join date: 2013-07-12
Location: In the caves, hunting his birth right

View user profile

Back to top Go down

Re: Fair to Say at this point

Post by Npchunter on Tue Dec 03, 2013 11:05 am

Neutral I still would like to know how the points system  works on here....... as amusing as my points are currently

Npchunter

Posts: 402
Points: 984
Reputation: 0
Join date: 2013-07-12
Location: In the caves, hunting his birth right

View user profile

Back to top Go down

Re: Fair to Say at this point

Post by Koga on Tue Dec 03, 2013 11:33 am

lol I host many games im staff on lol o.o so im sure my pc is rigged for it lol as for the point system no clue lol


Last edited by Koga on Tue Dec 03, 2013 5:13 pm; edited 1 time in total

Koga

Posts: 334
Points: 811
Reputation: 5
Join date: 2013-08-15
Age: 21
Location: Sea

View user profile

Back to top Go down

Re: Fair to Say at this point

Post by Saitoshi on Tue Dec 03, 2013 4:13 pm

Npchunter wrote:I just dont see yall as having pc's rigged for hosting.
Oh ho ho ho (no pun intended), Christmas came early for me, my new computer is a beast.

Shame I'm not willing to be a host though, I still like to have my machine off for half the day... ._. even if I've got all the stuff to keep it cool n' what not.

Mhm. Zete should give Koga a trial run as host, if he fails, then spank Koga a few times n' strip him of host. *nods* *nods*

Saitoshi
VIP
VIP

Posts: 115
Points: 764
Reputation: 6
Join date: 2013-07-03

Z Gaming Names
Pokemon Z Pokemon(s):
Pokemon Z Pokemon(s)NameLevelPokemon
Pokemon 1Saitoshi46Metagross
Pokemon 2Nonentity60Mewtwo
Pokemon 3Sàitoshi60Sceptile

Z Tactic Character(s):
Z Tactic Character(s)NameLevelClass
Character 1
Character 2
Character 3

View user profile

Back to top Go down

Re: Fair to Say at this point

Post by Koga on Tue Dec 03, 2013 5:11 pm


Mhm. Zete should give Koga a trial run as host, if he fails, then spank Koga a few times n' strip him of host. *nods* *nods*
Fail? O_O me? Never my dear Sir >=D But yeah I wouldnt mind hosting specially if it gets PZ up faster Very Happy

Koga

Posts: 334
Points: 811
Reputation: 5
Join date: 2013-08-15
Age: 21
Location: Sea

View user profile

Back to top Go down

Re: Fair to Say at this point

Post by Airi on Wed Dec 04, 2013 12:03 pm

Rise from the dead! ..........Okay it was the dead center of my bed but still, had to find my password, long waits for the game to come back up T.T.

Airi

Posts: 86
Points: 510
Reputation: 0
Join date: 2013-09-02

View user profile

Back to top Go down

Page 1 of 10 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

View previous topic View next topic Back to top


 ::  :: 

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum